1402-11-14 14:10
341
0
88653
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا مجلس:

تیرهای سمی که می‌توانست انقلاب را از پا درآورد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در چله کمان دشمنان قسم خورده انقلاب تیرهای سمی وجود داشت که هر تیرش برای به سقوط کشاندن یک کشور کافی بود.

غلامرضا منتظری با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی تفسیر عملی سنت‌های خداوند است ما در قرآن خیلی می‌خوانیم اگر کسی در راه خدا جهاد کند خدا راه را به او نشان می‌دهد در قرآن خواندیم که حق بر باطل پیروز می‌شود حتی اگر جبهه باطل نخواهد.

وی گفت: ما تفاسیر آیات الهی را در انقلاب اسلامی دیدیم انقلاب اسلامی ایران یک نهال پاک و مقدسی بود که توسط یک باغبان خداباور در مزرعه وجود تک تک ایرانیان کاشته شد.

انقلاب به سود همه جهانیان است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نهال امروز پس از چهار دهه به یک شجره طیبه‌ای تبدیل شده است که ثمره‌اش نه فقط برای ایران بلکه تمام آزادی‌خواهان جهان از آن سود می‌برند.

منتظری با توجه به دشمنی‌ها برعلیه انقلاب اظهار کرد: از زمانی که این نهال پا گرفت دشمنان قسم خورده باشیوه‌های متفاوت جنگ برای پیشگیری از رشد و بلندندگی این شجره طیبه آغاز کردند در چله کمان آنها تیرهای سمی وجود داشت که هر تیرش برای به سقوط کشاندن یک کشور کافی بود اما اقتداراین نظام هر روز در جهان بیشتر می‌شود که این دقیقاً تجلی سنت‌های الهی است.

کشور با وابستگی به جایی نمی‌رسد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان ثمرات انقلاب اسلامی گفت: استقلال آزادی و جمهوری اسلامی مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است چراکه اگر زنجیرهای وابستگی باز نشود، کشور به جایی نخواهد رسید.

منتظری افزود: در قالب شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی این راهبرد استقلال معنا پیدا کرد کشوری که تا قبل از انقلاب اسلامی وابسته بود امروز به یک کشور وارسته تبدیل شده است جامعه وابسته شکننده است.

وی گفت: با وجودیکه برخی فکر میکردند انقلاب نوپا به حمایت یکی از ابرقدرتها احتیاج دارد اما امام خمینی اصرار داشت انقلاب اسلامی می‌خواهد روی پای خود بایستد.

نگاه جهانیان به انتخابات ۱۱ اسفند

منتظری در مورد حضور پرشور در انتخابات گفت: ما از موانع مختلف عبور کردیم آزمون سرنوشت‌سازی را در ۱۱ اسفند پیش رو داریم تمام نگاه‌های جهانیان به این روز معطوف شده است این ملت نشان داده با وجودی که به مسائل اقتصادی اعتراض دارد اما در صحنه‌های حساس به گزینی می‌کند و مردم سرنوشت نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی را با کم کاری مسئولان عوض نمی‌کنند با کمبودها عوض نمی‌کنند بلکه محکم و استوار ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: تردیدی ندارم همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند باز هم در ۱۱ اسفند شاهد حضوری بی‌نظیر از این ملت بزرگ خواهیم بود و یس و ناامیدی بیشتر دشمنان انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

نماینده مردم گرگان با توجه به محرومیت استان گفت: گلستان جزو یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است و به تعبیر رهبری محرومیت زیر برگ‌های سبز آن پنهان مانده است با همت همه مدیران استانداران و مجمع نمایندگان امروز شاهدیم که در استان گلستان بذرهایی نهاده شده است که برخی در سال‌های آینده. به ثمر خواهد نشست.

تحقق آرزوی ۴۰ ساله در خلیج گرگان

منتظری در مورد انجام پروژه خلیج گرگان توضیح داد: خلیج گرگان یکی از آرزوهای ما بود اگر مورد توجه قرار نمی‌گرفت ریزگردها تهدید جدی برای گلستان بودند کشاورزی استان را قطعاً نابود می‌کردند این شروع تحول در خلیج گرگان است منطقه آزاد تجاری بشارت‌دهنده شکوفایی اقتصاد استان خواهد بود پروژه پتروشیمی نشان دهنده آینده درخشان استان‌مان خواهد شد قدم‌های مهمی برای پیشگیری از تنش آبی اتفاق افتاد.

وی افزود: ما ۴۰ سال از این مسئله رنج بردیم و نگاه استان به چاه و راهکارهای مسکن راه‌های مقطعی و کم اثر بود خوشبختانه بحث شیرین سازی آب دریا احداث سد گام‌های بزرگی برای پاسخ به این نیازها بود.

آینده گلستان امیدوارکننده است

منتظری درخصوص ارتباط درامد سرانه با پیشرفت استان گفت: درآمد سرانه مردم گلستان خیلی کمتر از کشور بود اما اکنون سیر صعودی آغاز شده است بی‌انصافی است اگر این تلاش‌ها را نبینیم اما اعتقاد دارم نباید به این وضع قانع باشیم اگر قانع شدیم سرآغاز توقف ماست.

وی ادامه داد: چاله‌های فقر استان گلستان خیلی عمیق است باید آستین همت را بیش از گذشته بالا بزنیم سیمای گلستان ۱۴۰۲ با گلستان ۵۷ خیلی متفاوت است و با بذرهای کاشته شده به آینده استان گلستان بسیار امیدوار هستم.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.